Intensivutbildning

Vår intensivutbildning är normalt lagd på två veckor, men kurslängden kan variera beroende på de förkunskaper och den inlärningstakt du har.

Vi gör vårt yttersta för att du ska få dina prov i anslutning till din kurs men ibland har trafikverket köer och då kan man få vänta lite på sina prov.Bokning i god tid minimerar denna risk.

Paketen innebär ingen körkortsgaranti. Du och din lärare gör tillsammans upp ett schema som passar just dig.

Avgifter till Trafikverket tillkommer

Teoriprov (Kunskapsprov) 325 Kr.

Uppkörning (Körprov) 800Kr.

Tillverkning av körkort 150Kr.

BOKNING:

Bokning sker genom att ringa eller maila till trafikskolan

info@borlangetrafikskola.se   Tele:   0708-731910

BETALNING:

Betalning sker via bankgiro.

Paketet betalas in i förskott. I paketet ingår en anmälnings avg. på 2000:-. Vid sjukdom eller ombokning av kursstart återbetalas hela summan. Vid sent återbud eller utebliven ankomst återbetalas paketpriset minus anmälningsavgiften på 2000:-

bg: 231-8715

Ev. extra lektioner betalas på plats. Kort eller kontant betalning.

BOENDE:

För dig som bor på annan ort kan vi erbjuda några olika boende alternativ.

Hotell Saga Tel: 0243-211840

Det finns två sorters rum, ett fyrbäddsrum för killar och ett fyrbäddsrum för tjejer. Egen handuk och sängkläder måste du själv ha med dig.

Gylle värdshus erbjuder enkelrum 599kr inkl frukost. Dubbelrum 799 kr inkl frukost.

Borlänge STF Vandrarhem & Turistlägenheter AB

Kornstigen 23 A

784 52 Borlänge

stf@borlangevandrarhem.se

Centralt boende, flerbäddsrum eller enkelrum. Egna lakan och handdukar gäller på vandrarhemmet.